Kijk voor de meest actuele informatie over het coronavirus op www.zhzveilig.nl.
Meer informatie vindt u op onze speciale pagina over corona.

Meldpunt openbare ruimte

Gebreken en ongemakken in de openbare ruimte van uw woonomgeving, meldt u bij het meldpunt openbare ruimte. Denk bijvoorbeeld aan kapotte straatverlichting, een gat in de weg of een omgevallen boom.

LET OP: klachten die niet over de openbare ruimte gaan, wensen en aanvragen doet u niet via Fixi. Kijk hieronder hoe u hierover contact kunt opnemen.

Melding doen

Wij ontvangen uw melding graag via Fixi. Ga naar de website via onderstaande knop.

Melding doen

U kunt ook een melding doen via de Fixi-app op uw telefoon of tablet.

U kunt bij uw melding ook direct een foto toevoegen van de situatie.

Lantaarn stuk? Meld het met Fixi

U kunt ook een melding doen via:

  • WhatsApp nummer 06 4028 9392
  • Chat op onze website
  • Telefonisch via telefoonnummer 14 078

Stuurt u via chat of WhatsApp geen vertrouwelijke informatie mee, zoals uw Burgerservicenummer (BSN), adres of geboortedatum. Wij vragen alleen om uw e-mailadres als wij een melding voor u maken.

Spoedmelding

Dreigt er direct gevaar door bijvoorbeeld olie op de weg of een gat in de bestrating? Wilt u ons dan bellen?

  • Tijdens werkdagen tussen 8.30 uur en 16.00 uur kunt u telefoonnummer 14 078bellen.
  • Op niet-werkdagen en buiten genoemde tijden kunt u het storingsnummer van de Buitendienst bellen: 06 22 94 63 12.
  • Bij een extreem gevaarlijke situatie belt u met het servicenummer van de politie: 0900 8844.

Deze meldingen kunt u doen

U kunt meldingen doen over:

  • Wegen, bestrating en paden
  • Afval
  • Groen
  • Straatverlichting, verkeerslichten en parkeerapparatuur
  • Overlast (o.a. parkeren, dieren, graffiti)
  • (Verkeers)borden, hekjes, palen, banken
  • Speelplaatsen
  • Bruggen, viadcuten, kademuren, kunst
  • Water, riolering en putten
  • Onkruid
  • Overig

Andere meldingen

Afhandeling

Wij handelen uw melding binnen 1 tot 20 werkdagen af, afhankelijk van de soort melding. U hoort per e-mail wanneer wij uw melding hebben ontvangen, in behandeling hebben genomen en hebben afgehandeld. U kunt ook nog reageren op uw (afgehandelde) melding voor aanvullende informatie.