Bomenonderhoud Edisonweg

Tussen 29 april en 3 mei voert de gemeente onderhoud uit aan de bomen langs de Edisonweg. Dit is nodig voor de veiligheid. Tijdens de werkzaamheden blijft de weg open. We werken buiten de spits om de overlast zoveel mogelijk te beperken.

Veiligheid

We snoeien de populieren om te zorgen dat de weg veilig blijft. Takken die afbreken of inscheuren kunnen gevaarlijk zijn voor automobilisten en ander verkeer. Ook willen we dat de bomen gezond blijven. Daarom voeren we regelmatig onderhoud uit.

Doorgang

Tijdens de werkzaamheden blijft de weg open. Aannemer Vermeulen Groep voert het werk uit, in opdracht van de gemeente. Er is een rijdende afzetting en twee verkeersregelaars begeleiden het verkeer. We proberen de overlast zoveel mogelijk te voorkomen, maar enige vertraging is onvermijdelijk. De werkzaamheden vinden plaats tussen 9.00 en 15.00 uur.