Informatieavond voor startende ondernemers

Heb je plannen om een eigen bedrijf te starten of ben je al gestart? Dan sta je voor een leuke maar spannende uitdaging, waarbij je veel zaken moet voorbereiden en regelen. Met welke regels krijg je te maken? Welke mensen en partijen kunnen je helpen bij de start? Welke belastingvoordelen zitten er aan het ondernemerschap? Hoe kom je aan financiering? Zomaar wat vragen.

Herken je deze vragen? Kom dan naar de Startersavond van het OnderNemerSplein Rotterdam op donderdag 5 oktober a.s. om 19.30 uur (inloop vanaf 19.00 uur) in Cultureel Centrum Landvast, Haven 4 in Alblasserdam. Deskundigen bieden een avond vol informatie, inspiratie en netwerken voor (aspirant-) ondernemers.

Informatiemarkt

Tijdens deze avond is er ook een informatiemarkt met de partners van het OnderNemerSplein Rotterdam, zoals de samenwerkende gemeenten in de Drechtsteden, Belastingdienst, UWV, Regionaal Bureau Zelfstandigen, Stichting Ondernemersklankbord, Qredits en KVK. Zij staan voor je klaar om je vragen te beantwoorden en informatie te geven.

Programma

• 19.00 uur: Inloop deelnemers. Informatiemarkt met de partners van het OnderNemerSplein Rotterdam (loopt gedurende de hele avond door).
  • 19.30 uur: Opening door wethouder Freek de Gier van Economie
  • 19.35 uur :Toelichting op programma door Astrid Ponsioen-Pirets, KVK
  • 19.40 uur: Starten van een eigen bedrijf, de belangrijkste stappen door Astrid Ponsioen-Pirets, KVK
  • 20.10 uur: In gesprek met partners OnderNemerSplein Rotterdam
  • 20.40 uur: Afsluiting door Astrid Ponsioen-Pirets, KVK
  • 20.45 uur: Informatiemarkt. De samenwerkende gemeenten in de Drechtsteden, de Belastingdienst, UWV, Regionaal Bureau Zelfstandigen, Ondernemersklankbord, Qredits en KVK staan met stands op de informatiemarkt om je verder te helpen met je vragen.
  • 21.30 uur: Einde

Aanmelden

Kortom: een inspirerende avond met veel waardevolle informatie en nuttige tips. Deelname is gratis, maar je moet je wel aanmelden in verband met een beperkt aantal plaatsen. Meld je direct aan via ondernemen@alblasserdam.nl.